FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

Cunniscenza di i paràmetri di lenti (stu articulu pò esse divisu in unu o dui secondu u cuntenutu)

1.Image size

A dimensione di l'imaghjini hè ancu a dimensione di u screnu;

Dimensione di l'imaghjini di u sensoru:

Cuntinuà à utilizà a dimensione di formatu standard di u tubu di a camera, hè a dimensione di diametru esternu di u tubu di a camera.

2.Lunghezza focale

U cuncettu si riferisce à a distanza da u centru di a lente à u puntu focu di a riunione di luce. Hè ancu a distanza da u centru di a lente à u pianu di l'imaghjini di a superficia di u sensoru in u modulu. A lunghezza focale hè assai impurtante. dati, è serà usatu in u calculu di a prufundità di campu è FOV in u futuru.

3.Perspettiva

Ci sò trè tippi di lenti: standard, grandangolare è teleobiettivi.

Ancu s'è l'area chì l'ochju umanu pò vede pò ghjunghje à 180 gradi, l'angulu chì pò veramente ricunnosce a forma è u culore hè di circa 50 gradi. In generale, l'angolo di vista di u pannellu toccu hè 55 gradi à 65 gradi.Di sicuru, deve esse basatu annantu à i bisogni attuali di i clienti; Principiu di altalena, I pruduttori di lenti speranu di disignà un campu di vista più grande chì pò esse adattatu per parechji sensori, ma più grande u campu di vista, più grande hè l'aberrazione cromatica chì necessita. per esse superatu.

4.Aberrazione cromatica

A lente fotografica ùn pò micca restaurà cumplettamente un puntu o una maghjina luminosa di lunghezza d'onda mista à un puntu, ma un locu diffuso fuzzy;l'imaghjini di u pianu di l'ughjettu ùn hè più un pianu, ma una superficia curva, è l'imaghjini hà persu a similarità.Questi difetti di l'imaghjini sò chjamati aberrazioni cromatiche.

5.Depth of Field & Depth of Focus

(1) Profundità di campu è Profundità di Focus
Prima è dopu à u focu, a luce cumencia à cullà è diffusa, è l'imaghjini di u puntu diventa sfocata, furmendu un cercolu allargatu.Stu cerculu hè chjamatu u circhiu di cunfusione.

In rialità, l'imaghjini catturati hè vistu in un certu modu (cum'è a prughjezzione, l'ingrandimentu in una foto, etc.).L'imaghjini sentiti à l'occhiu nudu hà una grande relazione cù l'ingrandimentu, a distanza di proiezione è a distanza di vista.Se u diametru di u circhiu di cunfusione hè più chjuca di l'abilità discriminativa di l'ochju umanu, a sfocatura prodotta da l'imaghjina attuale in a gamma relative ùn pò esse ricunnisciuta.Stu circhiu di cunfusione unrecognizable hè chjamatu u circulu permissibile di cunfusione.

(2) prufundità di campu
Ci hè un circhiu permissibile di cunfusione prima è dopu à u focu, è a distanza trà i dui circhi di cunfusione hè chjamata a prufundità di focu.Prima è dopu à u sughjettu (puntu di focu), l'imaghjini hà sempre un intervallu chjaru, chì hè a prufundità di campu.In altri palori, a prufundità frontale è posteriore di u sughjettu è u gradu di sfocatura di l'imaghjini nantu à a superficia di a film sò tutti in u limitu di u circhiu permissibile di cunfusione.
A prufundità di campu varieghja cù a lunghezza focale di a lente, u valore di l'apertura è a distanza di ripresa.Per una distanza focale fissa è una distanza di ripresa, più chjuca hè l'apertura utilizata, più grande hè a prufundità di campu.U principiu di l'amore miopiu squinting.

(3) Esempiu
Studiu di casu, CNF7246, Lens DS628A
Parametru, EFL = 2.94mm FNO = 2.0 SENSOR PIXEL SIZE = 1.75um

(4) Vcm un poveru fenomenu di focalizazione
Poveru focu vicinu
Quandu si cuncepisce u Holder, u colpu di u focu posteriore di a lente da luntanu à vicinu serà in a gamma di u VCM.Se l'altezza di u Holder ùn hè micca cuncepitu bè, un supportu nantu à a lente vicinu à u focu appariscerà, risultatu in un poviru focu vicinu.

6.Distorsione

A cusì chjamata distorsione si riferisce à u gradu à quale una linea recta si trasforma in una curva dopu à sparà attraversu a lente.U gradu di distorsione hè calculatu cum'è u percentualità di u cambiamentu in a dimensione di l'imaghjini à a dimensione ideale di l'imaghjini. A risoluzione di l'ochju umanu à l'angulu hè 1 minutu di radianu, chì hè circa 1/60 di 1 gradu, è hè abbastanza. sensibule à a dritta è a curvatura di a linea.Per quessa, a maiò parte di lenti d'imaghjini otticu sò assai preoccupati di a deviazione di l'angolo di u campu di l'ingrandimentu, di solitu stabilitu à 2%.

7.Illuminance relative

Cuncepimentu, u rapportu di l'illuminazione di u campu di vista longu l'assi otticu à u campu di vista sanu nantu à u pianu di l'imaghjini, vale à dì, u rapportu di l'anguli diagonali di u sensor di l'imaghjini à l'illuminanza intermediata, stu valore hè ristrettu da u cos4θ. theorema di illuminance, è i cantoni sò unità area U flussu luminosu di u flussu luminosu hè bassu, ma micca cusì bassu chì ci hè un fenomenu di vignetting.


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021